KONGI BERSAMA SATU RAHSIA

IBRAHIM BIN MD SAH

019-3758102

 

HUBUNGI SAYA UNTUK KETERANGAN LANJUT SERTA TEMPAHAN.

 

BAGI YANG DUDUK SEKITAR PETALING JAYA, BANDAR SRI DAMANSARA, KEPONG, SELAYANG, SHAH ALAM, KLANG, SUBANG JAYA & KUALA LUMPUR BOLEH BUAT TEMUJANJI DENGAN SAYA.

 

 

www.smnglobal.com

Sarana Mitra Niaga (M) Sdn. Bhd.

(Co. No. 586179-M) (AJL 931612)

 

 

***Tidak akan berlaku sebarang penipuan kerana saya telah memberikan nombor handphone saya untuk anda hubungi serta nama penuh, gambar saya dan link website syarikat yang bertanggungjawab memasarkan produk ini. Oleh itu terletak pada kepercayaan anda sendiri untuk menilainya sebelum bertindak menjalankan sebarang urusniaga dengan saya.

 



Search Engine Submission – AddMe

Leave a Reply

